معلم ماکویی

آموزش ابتدایی تخصص ماست

معلم ماکویی

آموزش ابتدایی تخصص ماست

معلم ماکویی

وبلاگ آموزشی - علمی - مدیریتی

نمودار راز 100 %

يكشنبه, ۷ دی ۱۳۹۳، ۰۲:۱۳ ب.ظ

نمودار 100% آزمون‌ها

                                                   نمودار راز 100%

 

 

 

 

نمودار 100% آزمون‌ها 

همان‌طور که در نمودار مشاهده می‌کنید برای هر کدام از عوامل 20 درصد در نظر گرفتم تا روز آزمون به 100 درصد برسیم. حال تک تک آن‌ها را بررسی می‌کنیم.
- یکی از عوامل یادگیری، گوش کردن بادقت سر کلاس است. وقتی درس را سر کلاس متوجه می‌شوید دیگر لازم نیست برای یادآوری دوباره‌ی آن خودتان را به زحمت بیندازید.
- روزخوانی، یکی از کارهایی است که به‌شدت به انجام آن احتیاج دارید. باید طوری آن را برای خودتان جا بیندازید که بدانید قبل از روزخوانی کردن حق انجام کار دیگری را ندارید. با انجام مستمر آن متوجه تأثیرات مثبتش خواهید شد.
- حل تمرین تشریحی و سؤالات پرتکرار در هر سطحی از تراز که باشید برای‌تان توصیه می‌شود. به نوعی باعث گرم کردن ذهنتان می‌شود! اگر بخواهید بدون حل تمرین، تست بزنید بی‌گدار به آب زده‌اید.
- حل تمرین تستی برای به تسلط رسیدن شما در درس‌ها و حل تمرین از زوایای مختلف و آمادگی شما برای سؤالات آزمون توصیه می‌شود.
- 20 درصد آخر هم مخصوص مرور و جمع‌بندی با ابزارهای مخصوص جمع‌بندی است.
حال اگر هر کدام از خانه‌های بالا را نادیده بگیرید 20 درصد از موفقیت را حذف کرده‌اید. اگر قرار است به 100 درصد آزمون‌ها برسید تمام این مراحل را باید کامل و دقیق و موبه‌مو انجام دهید.
 

  • مرتضی دادگر اصل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی