معلم ماکویی

آموزش ابتدایی تخصص ماست

معلم ماکویی

آموزش ابتدایی تخصص ماست

معلم ماکویی

وبلاگ آموزشی - علمی - مدیریتی

نکات مهم برای قبولی در آزمون تیز هوشان5

چهارشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۴۲ ق.ظ

قانون پنجم: تلاش و پشتکار

دانش‌آموز موفق از درس خواندن لذت می‌برد. وقتی مطلب جدیدی را یاد می‌گیرد و با نکته‌های جدید و مهم هر درس آشنا می‌شود، خوشحال است و سعی می‌کند با تمرین و تکرار، این نکات مهم را به خاطر بسپارد تا آن‌ها را فراموش نکند. از درس خواندن خسته نمی‌شود و با یادگیری هر مطلب جدید، احساس می‌کند که یک قدم به هدفش نزدیک‌تر می‌شود. او تلاش کردن را دوست دارد و به‌خوبی می‌داند که تنها با سخت‌کوشی و خوب درس خواندن می‌تواند موفق شود. برای رسیدن به اهدافش برنامه‌ریزی می‌کند و آهسته و پیوسته پیشرفت می‌کند. او می‌داند که برای موفق شدن باید تلاش کند و خسته نشود. دانش‌آموز موفق با انگیزه‌ی و انرژی زیادی درس می‌خواند و با هر موفقیت کوچکی که به دست می‌آورد، باانگیزه‌تر می‌شود و اشتیاق او برای کسب موفقیت‌های بعدی بیش‌تر می‌شود.

تلاش کردن مهم است ولی مهم‌تر از آن، ادامه دادن و خسته نشدن است. اگر مسیر مستقیم و روشنی برای حرکت به سمت موفقیت انتخاب کنید و برنامه‌های‌تان را به‌درستی اجرا کنید و همواره در حال تلاش کردن باشید، بی‌شک موفق خواهید شد. پس پیش به سوی موفقیت!

  • مرتضی دادگر اصل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی